Četrtošolci so na naravoslovnem dnevu zaznavali s čutili. Delo je bilo organizirano po postajah, na vsaki postaji o enem čutilu. Z zaprtimi očmi so prepoznavali vonje, ugotavljali ali so jim prijetni ali neprijetni. Poslušali so različne zvoke, ugotavljali, kaj se dogaja z zvokom, če krajšamo slamico, v katero pihamo. Z zaprtimi očmi so tipali predmet in ga sošolcem opisovali tako, da so ga le-ti lahko narisali. Prav nič enostavno ni bilo. Opazovali so, kaj se dogaja z zenico pri malo in več svetlobe, ugotavljali, da ni nič kaj enostavno risati, če ne vidiš. En drugemu so si risali in pisali po hrbtu in se pri tem zelo zabavali. Pošteno so se namučili, ko so opazovali sličice – optične prevare in odgovarjali na vprašanja. Na karton so narisali kletko in ptička. Pri dovolj spretnih prstkih je ptiček čudežno skočil v kletko. Dogajalo se je še marsikaj. Dopoldne je kar prehitro minilo in učenci so s prijetnimi vtisi zapustili učilnico.
Select Page